Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Politica de returnare - Rombiz

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Rombiz Impex S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Rombiz Impex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
•     aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Rombiz Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

S.C. Rombiz Impex S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Rombiz Impex S.R.L cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 

Ultima actualizare: 29.01.2015