Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Modalitati de livrare - Rombiz

Ne pasa de sanatatea dumneavoastra, a angajatilor si colaboratorilor nostri!

Din acest motiv, avand in vedere situatia curenta epidemiologica si evolutia recenta a acesteia, va informam ca in perioada urmatoare depozitul si sediul nostru nu vor fi deschise pentru lucru cu publicul.
Astfel, optiunea de "ridicare de la sediu" va fi indisponibil iar livrarea coletelor se va face exclusiv prin curier.

Lansarea comenzilor din site si preluarea acestora telefonic, sau prin e-mail nu va fi afectata de aceasta masura de preventie, echipa noastra ramanandu-va la dispozitie ca si pana acum.

Va multumim pentru intelegere si va dorim multa sanatate!

Pentru produsele vandute de Rombiz Impex, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.
Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos, inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie.

Costul de livrare este de 25,00 lei, atat in tara cat si in Bucuresti/Ilfov.

Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica, dar si o taxa de volum, in functie de greutatea coletului.
Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate atat pe pagina fiecarui produs, cat si in cosul de cumparaturi.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este un serviciu oferit clientilor de catre Rombiz Impex. Serviciul permite deschiderea coletului in momentul livrarii si verificarea continutului si a integritatii fizice a produselor.
De exemplu, puteti scoate un televizor din cutie si verifica vizual integritatea fizica a acestuia (sa nu prezinte lovituri, indoituri etc).
Acest serviciu NU include verificarea starii tehnice a produselor, aceasta fiind acoperita de garantia de conformitate si garantia comerciala a produsului respective.
Pentru a beneficia de acest serviciu, la trimiterea comenzii trebuie sa bifati optiunea "Doresc deschiderea coletului la livrare".

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier si Sameday, in toata Romania.
Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24 ore - 7 zile lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.

NOTA: In aceasta perioada, pot aparea intarzieri in livrarea coletelor si in actualizarea statusurilor expeditiilor, cauzate de epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 ore, pana la maxim 30 de zile.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
•     detalii despre livrarea produselor
•     numarul de identificare al coletului (AWB)
•     numele companiei de curierat cu care a fost trimis.
Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Programul de livrari Fan Courier este intre orele 09:00 - 17:00.
Urmarire AWB: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/


Programul de livrari Same Day Courier este intre orele 09:00 - 18:00.
Urmarire AWB: https://sameday.ro/

Coletul se va aloca automat catre una din cele doua firme de curierat.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Informatii utile!
•     in momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
•     comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!
•     mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

S.C. Rombiz Impex S.R.L. face eforturi pentru ca livrarile produselor comandate sa se faca in termenele mentionate in site, insa in anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sarbatori legale, zile declarate libere prin lege, conditii meteo nefavorabile, si altele) aceste termene pot fi decalate, dar nu mai mult de 30 zile, conform legislatiei in vigoare.

Va rugam sa ne semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului, prin e-mail catre [email protected], sau telefonic, la numarul 0799 999 999!

Ultima actualizare: 14.05.2020