Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Garantia produselor - Rombiz

Toate produsele afisate pe situl e-commerce Rombiz beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, mentionata in certificatul de garantie al fiecarui produs in parte. Produsele achizitionate sunt livrate impreuna cu certificatul de garantie conform cu specificatiile producatorului sau importatorului.

Prin termenul de VANZATOR se intelege situl e-commerce Rombiz. Daca in cadrul termenului de garantie produsul cumparat de dumneavoastra se defecteaza din motive de proiectare, executie, componente necorespunzatoare si nu este imputabila consumatorului, el va fi reparat gratuit la sediul VANZATORULUI.

•     Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de VANZATOR la cumpararea produsului, in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;
•     Producatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garantiei;
•     Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
•     Orice reclamatie in legatura cu produsul achizitionat trebuie adresata catre VANZATOR, care va asigura toate operatiunile necesare repunerii in functiune, inlocuirii produsului care s-a defectat in cadrul termenului de garantie, respectiv pentru vicii ascunse in cadrul duratei medii de utilizare, precum si cheltuielile ocazionate de transportul, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea si ambalarea produsului. VANZATORUL nu este obligat sa asigure transportul produsului care s-a defectat daca greutatea acestuia este mai mica de 10Kg. Transportul produsului in aceasta situatie va fi asigurat de catre consumator;
•     Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia an stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre VANZATOR;
•     Produsul defect in termenul de garantie va fi reparat in 15 zile lucratoare de la data inregistrarii reclamatiei;
•     Produsul defect in perioada de garantie, atunci cand nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului va fi inlocuit de VANZATOR cu un echipament similar din punct de vedere functional sau acesta va restitui contravaloarea actualizata a produsului respectiv. Contravaloarea actualizata se calculeaza in functie de indicele de inflatie comunicat de Institutul National de Statistica. Valoarea actualizata astfel calculata nu va putea fi mai mica decat contravaloarea produsului pe care agentul economic obligat la restituire o percepe pentru produse de acelasi fel, in momentul restituirii. Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defecte repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit.
•     Pentru lucrarile de service efectuate in perioada de garantie si care impun utilizarea de piese de schimb, VANZATORUL va acorda un termen de garantie a carui durata va fi egala cu durata garantiei acordate de furnizorii pieselor de schimb respective.

Ultima actualizare: 11.05.2015