Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Extra Garantie - Rombiz

 

Termeni si conditii

 

Ce este Extra Garantia?
Extra Garantia este un serviciu ce asigura extinderea perioadei de garantie standard a produselor oferita de producatori, cu unul sau doi ani. Extra Garantia se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni.
Beneficii:

Cost rezonabil
Preturile serviciilor de Extra Garantie au un cuantum mult mai mic decat costul eventualelor reparatii necesare in afara perioadei de garantie standard.

Service gratuit la domiciliu
Pentru produsele netransportabile din gama electrocasnicelor mari, ai asigurata interventia la domiciliu.

Pick Up & Return gratuit
Pe toata perioada acoperita de serviciile de Extra Garantie ai asigurata gratuit colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora dupa reparatie, la domiciliu, sau la orice adresa indicata.

Proces simplu si clar de solutionare
Poti raporta neconformitatea telefonic, prin e-mail, pe site-ul Depanero, sau direct la sediul Depanero. Solicitarea este aprobata si fie se colecteaza produsul, fie se programeaza o interventie la domiciliu. Esti notificat la finalizarea reparatiei prin e-mail si SMS. Produsul reparat este expediat la adresa indicata de tine, respectiv predat, daca receptia s-a facut la sediul Depanero, sau a existat o programare la domiciliu.

Reparatii rapide si Status Tracking
Reparatia produselor se efectueaza in maxim 10 zile lucratoare. Ai posibilitatea urmaririi evolutiei evenimentului de service pe site-ul Depanero.

Achizitie retroactiva a produsului
Serviciul de Extra Garantie poate fi achizitionat si dupa cumpararea produsului (cu maxim 3 luni inainte de expirarea garantiei standard a producatorului)

Ultima actualizare: 28.01.2016