Cosul este gol
Asigurarea garantiei extinse se face gratuit la sediul Depanero SRL, in zilele lucratoare. Adresa este: Soseaua Orhideelor nr 27-29, Sector 1, București, telefon 07-GARANTIE (0742.726.843) sau *4114 (apelabil doar in retelele mobile), e-mail: [email protected].In perioada acoperita de garantia extinsa transportul produselor ce se repara la sediul Depanero este gratuit si poate fi asigurat in urma completarii formularului de pe site-ul www.depanero.ro.Garantia extinsa se acorda in conformitate cu legile in vigoare la data cumpararii. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile legilor OG21/1992 si Legea 449/2003 actualizate.Garantia extinsa se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware si nu include operatiunile de curatire, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract de service separat. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele si materialele consumabile (baterii, riboane, unitati de formare a imaginii, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala, filtre, casete anticalcar, acumulatori etc.), accesorii (vase plastic sau sticla, furtunuri, perii, cutite si altele asimilate). In cazul ecranelor LCD garantia extinsa se acorda in conformitate cu standardul ISO 13406-2.Pentru copiatoare, imprimante, faxuri si multifunctionale se vor folosi numai consumabile originale furnizate de partenerii autorizati de producatorul echipamentului si numai tipuri de hartie recomandate pentru respectivul echipament. Utilizarea de consumabile reumplute, atrage dupa sine anularea garantiei extinse pentru respectivul echipament. Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament, sau modificarea seriilor din certificat.Depanero nu va putea fi facut raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii ce ar putea suferi beneficiarul in urma acestor pierderi, obligatia Depanero fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect. Depanero nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre beneficiar.Remedierea deficientelor aparute in perioada de extensie de garantie se face in primul rand prin reparare sau prin inlocuirea produsului, daca repararea nu este posibila. Produsul va fi inlocuit cu un produs identic sau cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Valoarea produsului nou nu poate depasi valoarea achitata pentru produsul initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de garantie comerciala noua, corespunzatoare in momentul inlocuirii. Daca nici inlocuirea produsului nu este posibila, se va emite o negatie de service urmand ca vanzatorul sa restituie suma achitata initial pentru produsul ce beneficiaza de garantie extinsa. Contravaloarea serviciului de garantie extinsa nu se va restitui.Durata remedierii produselor este de maxim 10 zile lucratoare, calculate din momentul receptiei produsului la sediul Depanero sau de la data notificarii cu numar de inregistrare, pentru produsele ce se rezolva la sediul clientului.