1. Definitii
ROMBIZ – Denumire conventionala ce face referire la S.C. ROMBIZ IMPEX S.R.L.
SITE – prin Site se va intelege Domeniul www.rombiz.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.
Prin continut, in sensul prezetelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:
• oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis, de catre ROMBIZ, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al ROMBIZ, catre oricare dintre CLIENTII Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de ROMBIZ intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care ROMBIZ are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la ROMBIZ, sau alte date privilegiate ale acesteia.
CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre ROMBIZ.
SERVICIU – serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
MEMBRU – Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre ROMBIZ (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre ROMBIZ si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare.
CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU ROMBIZ si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre ROMBIZ intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea ROMBIZ cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre ROMBIZ catre CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre ROMBIZ, indiferent de modalitatea de livrare;
2. General
2.1. Prin intermediul termenilor si conditiilor se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre ROMBIZ si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.rombiz.ro
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, ROMBIZ sau oricarui tert cu care ROMBIZ are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia Romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la:
• accesul la Serviciu, alte servicii/produse oferite de ROMBIZ prin intermediul Site-ului,
• primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Rombiz de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Rombiz, sens in care Rombiz va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in maxim 30 de zile de la notificarea scrisa a clientului.
2.6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, clientul poate sa contacteze, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la ROMBIZ destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de ROMBIZ.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor incheiate cu ROMBIZ si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului durata derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, ROMBIZ nu este obligata sa le anuleze si/sau sa ramburseze clientului sumele achitate.
3. Continut
3.1. Continutul prezentului SITE este proprietatea exclusiva a ROMBIZ, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
3.3. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ROMBIZ si/sau al angajatului ROMBIZ care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.4. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. ROMBIZ publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite ROMBIZ sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea ROMBIZ de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. ROMBIZ isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea ROMBIZ, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre ROMBIZ in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa ROMBIZ, de catre Membru sau Client;
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. ROMBIZ nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al ROMBIZ, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
6.1. ROMBIZ colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca ROMBIZ sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la ROMBIZ, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
(a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
(b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
(c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
(d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. (b) sau (c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
In virtutea inregistrarii voluntare pe websitul ROMBIZ sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor ROMBIZ, Membrul sau Clientul este de acord cu (isi da consimtamantul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de catre ROMBIZ in propriul sistem informatic, atat manual cat si automat, in scopurile enuntate la punctul 6.1, in conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001privind protectia si prelucrarea datelor personale. Daca Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre ROMBIZ, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul si de a nu oferi companiei ROMBIZ date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre ROMBIZ a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre ROMBIZ a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.3. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.2, Clientul sau Membrul se va adresa ROMBIZ, prin orice mijloc de comunicare scrisa.
6.4. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
6.5. ROMBIZ nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.6. Politica de confidentialitate ROMBIZ se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. ROMBIZ nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.7. ROMBIZ se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.8. Exceptie de la prevederile art. 6.7 va face situatia in care transferul / accesarea / vizualizarea / etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.9. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre ROMBIZ are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.10. ROMBIZ garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.11. ROMBIZ nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricarui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre ROMBIZ si client/membru
7.1.3. ROMBIZ isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel ROMBIZ. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. ROMBIZ poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ROMBIZ are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. ROMBIZ poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, ROMBIZ va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
7.2.6. In cazul platilor online ROMBIZ nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
7.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea ROMBIZ, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.2.8. In descrierea produselor si/sau serviciilor ROMBIZ isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca ROMBIZ poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de ROMBIZ si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
7.3.4. ROMBIZ poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ROMBIZ, in cazul platii online;
7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel ROMBIZ si/sau partenerii acestuia;
7.3.4.5 realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;
7.3.4.6 in cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date.
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul ROMBIZ, suma aceasta va fi returnata de catre ROMBIZ in maximum 14 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre ROMBIZ, din culpa sa sau din culpa unui tert, ROMBIZ va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
7.3.8. Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea ROMBIZ, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.3.11 Data incheierii contractului de vanzare la distanta intre www.rombiz.ro si client este considerata data emiterii documentului fiscal (bon/factura) de catre Rombiz.
7.3.12 Disponibilitatea afisata este aproximativa si se refera la zilele lucratoare. Disponibilitatea reala a produselor si termenele de livrare va vor fi comunicate telefonic de catre operatorii Rombiz la confirmarea comenzii.
7.3.13 Informatiile si imaginile sunt orientative si pot varia fata de realitate. Rareori contin erori pentru care ne cerem scuze si va multumim pentru identificarea acestora.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul ROMBIZ poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Transport
7.5.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului ROMBIZ, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii ROMBIZ. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor ROMBIZ, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii ROMBIZ. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii ROMBIZ prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
7.5.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 5 zile de la efectuarea comenzii. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, Clientul va va avea dreptul sa solicite restituirea contravalorii produselor (daca este cazul) si anularea comenzii.
Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Clientului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.
7.5.3 In cadrul Campaniei "Black Friday", Livrarea produselor va fi efectuata in 7 - 10 zile din momentul in care Rombiz confirma clientului comanda plasata on-line.
7.6. Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor
7.6.1. Clientul ROMBIZ poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
7.6.1.1. Coletul prezinta deteriorari severe;
7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
7.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii;
7.6.1.5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris ROMBIZ ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.
7.6.1.6. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit);
• produsele cu deficiente estetice ce au fost expediate si livrate cu serviciu "Deschidere colet";
• consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
• produse cosmetice, produse din categoria de ingrijire personala, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara, daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
• produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
• produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
• etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
• imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
• licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
• echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
• echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
• aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, espressoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate;
• obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, site si filtre;
• produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
Conditiile de retur complete sunt disponibile in pagina Politica de returnare, care face parte integranta din acest contract.
7.6.2. Clientul se obliga sa notifice ROMBIZ, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
7.6.3. Clientului care a notificat ROMBIZ conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, ROMBIZ considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.6.4. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
7.6.5. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.6.6. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.6.7. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ROMBIZ va suporta contravaloarea transportului.
8. Limitare de responsabilitate
8.1. ROMBIZ nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
8.2. ROMBIZ nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres, pentru continutul de pe Site sau pentru continutul oferit de Utilizatorii Site-ului. ROMBIZ face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil. Cu toate acestea, S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu este responsabila pentru inadvertente, erori sau omisiuni in cadrul informatiilor furnizate pe site.
8.3. Pentru caz de forta majora, ROMBIZ si/sau operatorii, angajatii sau reprezentantii sai, este exonerata total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la, erori de functionare ale echipamentului tehnic al S.C. Rombiz Impex S.R.L., virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, etc.
8.4. Produsele sau serviciile existente pot fi marci inregistrate ale unor alte companii. Nu vom fi responsabili in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii neconforme continute de acest site. De asemenea, nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi.
9. Forta majora si cazul fortuit
9.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
9.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
9.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
9.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
9.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 9.3.
10. Litigii
10.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre ROMBIZ Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
10.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si ROMBIZ se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
10.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si ROMBIZ sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul ROMBIZ, in conformitate cu legile romane in vigoare.
10.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
10.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
11. Dispozitii finale
11.1. ROMBIZ isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.
11.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, ROMBIZ nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
11.3. ROMBIZ isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
REGULAMENT CAMPANIE "BLACK FRIDAY 2023"
BF.1. MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI "BLACK FRIDAY 2023"
BF.1.1. La aceasta campanie poate participa orice persoana fizica si/sau juridica, rezidenta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, care va achizitiona produse participante la promotie, in perioada mai sus mentionata in limita stocului disponibil, din magazinul online www.rombiz.ro.
BF.1.2. Numarul de produse (acelasi cod) ce pot fi comandate, atat de persoanele juridice, cat si de persoanele fizice, printr-un cont de client, este de maxim 1 articol. Nu exista o limitare asupra numarului de coduri achizitionate.
BF.1.3. Clientilor care au facut comenzi si nu au raspuns incercarilor noastre de a-i contacta li se vor anula comenzile dupa 3 zile de la prima incercare de contact.
BF.1.4. In cazul returului produselor cumparate in cadrul promotiei Black Friday, costul de retur se plateste de catre client.
BF.1.5. Nu se vor putea face comenzi telefonice pentru produsele aflate in promotia Black Friday.
BF.1.6. Nu se vor putea face comenzi rapide in ziua de Black Friday.
BF.1.7. Reducerile Black Friday nu se cumuleaza cu alte discounturi sau vouchere de reducere;
BF.1.8. Livrarea produselor va fi efectuata in 7 - 10 zile din momentul in care Rombiz confirma clientului comanda plasata on-line.
BF.2. PERIOADA SI LOCATIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI "BLACK FRIDAY 2023"
BF.2.1. Campania se desfasoara pe www.rombiz.ro, intre 10 noiembrie si 19 noiembrie 2023 in limita stocului disponibil. Produsele participante la promotie vor fi afisate in intervalul 10 noiembrie 2023 si 19 noiembrie 2023 pe pagina www.rombiz.ro. Ele sunt disponibile in limita stocului disponibil.
BF.3. MODALITATI DE PLATA
BF.3.1. Produsele achizitionate on-line de pe www.rombiz.ro pot fi achitate cu numerar la livrare, ordin de plata, in rate prin TBI bank, in rate prin Leanpay, card de debit, card de credit in rate cu cardurile emise de:
Credit Europe - 8 rate
Banca Transilvania - 4 rate
Raiffeisen Bank - 6 rate
Garanti Bank - 6 rate
Acest Site este adresat doar Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre ROMBIZ, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania.
BF.4. DISPOZITII FINALE
BF.4.1. Prin participarea la campania Organizatorului, participantii declara ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor regasite in prezentul Regulament, cat si in actele aditionale la acesta.
BF.4.2. Prin participarea la aceasta campanie, persoanele participante declara ca inteleg si sunt de acord sa respecte regulile si toate conditiile stabilite prin prezentul Regulament. In cazul in care Organizatorul constata ca un participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate in prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce ii revin acestuia, in baza prezentului Regulament, fara alte despagubiri sau plati.
BF.4.3. Rombiz isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul cat si actele aditionale la acesta pe perioada de desfasurare a campaniei, fara vreo notificare prealabila.
BF.4.4. Rombiz isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara Campania.
BF.4.5. Rombiz isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, poate afecta bunul mers al Campaniei.
BF.4.6. Rombiz nu-si asuma niciun neajuns creat de intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens.
BF.4.7. Eventualele neintelegeri aparute intre Rombiz si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
BF.4.8. Regulamentul campaniei este afisat si disponibil pe www.rombiz.ro, pe toata perioada de desfasurare a promotiei.
BF.4.9. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati Departamentul Relatii Clienti: 0729 999 999.
BF.5. LITIGII
BF.5.1. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie, pe durata desfasurarii Campaniei si avand legatura cu Campania, se vor rezolva pe cale amiabila.
BF.5.2 In situatia in care partile nu ajung la un consens, eventualele litigii vor fi date spre solutionare instantelor judecatoresti competente.
Citeste Regulamentul integral al Campaniei Black Friday 2023.