Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Cum cumpar? - Rombiz

 Aici veti afla pasii pe care trebuie sa ii urmati in vederea plasarii online a unei comenzi de produse pe Rombiz, numerele de telefon pentru comenzile telefonice

 

 1. Alegi produsul

Selectezi categoria de produse care te intereseaza. Iti alegi filtrele care te intereseaza, selectezi produsul, dupa care, dai “Adauga in cos” pentru a introduce produsele in cosul tau de cumparaturi.


2. Adaugi produsul in cos 

La adaugarea produselor in cos, vei fi directionat automat in pagina cosului tau de cumparaturi. Aici poti sa verifici lista produselor si sa actualizezi cantitatea dorita, sau sa continui cumparaturile in caz ca mai doresti ceva.

 

3. Detalii livrare comanda

Dupa ce ai verificat produsele si cantitatile din cosul tau de cumparaturi, completezi in partea de jos a paginii, detaliile privind livrarea comenzii.
Alegi categoria de client care te reprezinta:
•     daca esti client nou, poti sa te inregistrezi si sa creezi un cont sau poti sa procesezi comanda ca si vizitator fara obligativitatea creari unui cont.
•     daca esti deja client Rombiz, introduci adresa de email si parola in casuta din stanga si dai click pe butonul “Autentificare”. Datele tale vor fi completate automat si iti ramane doar sa alegi modalitatea preferata pentru achitarea comenzii.

4. Alegi modalitatea de plata

In formularul privind detaliile de livrare, ai mai multe optiuni pentru plata. Astfel, poti plati: ramburs, online (Visa/Mastercard/Maestro), in rate (prin Card Avantaj de la Credit Europe Bank), in rate (prin Bonus Card de la Garanti Bank), prin ordin de plata, numerar sau card la sediul nostru.

5. Comanda telefonica

Pentru a plasa o comanda telefonica, va rugam utilizati urmatoarele numele de telefon: 0729.999.999 / 0727.777.344

6. Finalizezi comanda

In cazul platilor ramburs, cu ordin de plata, respectiv numerar sau card la sediu, comanda se finalizeaza aici. Daca platesti online cu cardul, comanda ta este finalizata dupa completarea formularului de plata. La scurt timp, primesti un email de notificare a comenzii. Inainte de a fi expediat coletul, esti contactat de catre un reprezentant Rombiz pentru a confirma comanda si datele de livrare. Dupa livrarea coletului, primesti o notificare prin email, inclusiv detaliile comenzii si numarul AWB, pentru a urmari in timp real livrarea comenzii tale.

Ultima actualizare: 11.05.2015