Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Modalitati de livrare - Rombiz

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii.
Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Comenzile cu valoarea totala mai mare de 150.00 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita in Bucuresti.
Comenzile cu valoarea totala mai mare de 300.00 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita in tara.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 150.00 lei (TVA inclus), respectiv 300.00 lei (TVA inclus) si care au modalitate de livrare prin curier se va aplica un cost de transport in valoare de 25.00 lei (TVA inclus).

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier, Nemo Express si DPD in toata Romania. Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h - 48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.
Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 12:00 vor fi expediate a doua zi lucratoare.
Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 12:00, sambata si duminica, vor fi expediate in cursul zilei de luni.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
• detalii despre livrarea produselor
• numarul de identificare al coletului (AWB)
• numele companiei de curierat cu care a fost trimis.

Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Fan Courier
Nemo Express
DPD

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

In cazul expeditiilor in afara retelei curierului rapid, kilometrii suplimentari nu se platesc, costul livrarii ramanand acelasi, indiferent de localitate.
Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Atentie!
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.

Comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Ultima actualizare: 01.09.2016