Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Televizor Horizon 24HL6101H, 60 cm, HD, LED, Clasa A+, Alb

  • Distribuie pe:
459,99 lei

Pret vechi: 649,99 lei

Cod articol: 24HL6101H/B
Cod ROMBIZ: #76440

Disponibilitate: In stoc

Pret 36 Rate Cetelem: 26.86 lei/luna

Pret 60 Rate BT Direct: 19.93 lei/luna

Pret 36 Rate Optimo: 16.86 lei/luna

Garantie: 24 luni.



Descriere Televizor 24HL6101H, 60 cm, HD, LED, Clasa A+, Alb

Specificatii tehnice Televizor Horizon 24HL6101H, 60 cm, HD, LED, Clasa A+, Alb


  • Caracteristici Generale
    • Tehnologie
      LED
    • Diagonala
      24 inch
    • Format ecran
      Plat
    • Tip tuner
      DVB-T2
      DVB-C
      DVB-S2
    • Putere iesire audio
      2 x 2.5 W
    • Functii audio
      Dolby Audio
  • Imagine
    • Rezolutie
      1366 x 768 pixeli
    • Luminozitate
      220 cd/m²
    • Contrast dinamic
      3.000:1
    • Aspect imagine
      16:9
    • Unghi de vizibilitate
      178 / 178 grade
  • Conectivitate
    • HDMI
      2
    • USB 2.0
      1
    • Composite
      1
    • Scart
      1
    • Iesire casti
      1
    • S/PDIF
      1
    • Common Interface Plus (CI+)
      1
  • Altele
    • Putere consumata
      19 W
    • Player multimedia integrat
      Da
    • Culoare
      Alb
    • Dimensiuni (cu stand)
      553 x 135 x 365 mm
    • Dimensiuni (fara stand)
      553 x 63 x 334 mm
    • Compatibil VESA
      75 x 75 mm
    • Greutate (cu stand)
      3.25 Kg
    • Greutate (fara stand)
      3.05 Kg
    • Garantie
      24 luni

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor. Rombiz face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente, fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Rombiz Impex S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Rombiz Impex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
•     produse cosmetice, produse din categoria de ingrijire personala, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara, daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
•     aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Rombiz Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

S.C. Rombiz Impex S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Rombiz Impex S.R.L cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 

Rombiz vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale mobilPay. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Pentru mai multe detalii privind plata online accesati pagina mobilPay.

 

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

•     selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";


•     introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Rombiz, nici de catre mobilPay. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Rombiz si mobilPay nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".


•     introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de mobilPay. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
•     datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Rombiz si mobilPay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate mobilPay" si "Politica de confidentialitate Rombiz" pentru mai multe informatii despre subiect.
•     datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre mobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure"

Ne pasa de sanatatea dumneavoastra, a angajatilor si colaboratorilor nostri!

Din acest motiv, avand in vedere situatia curenta epidemiologica si evolutia recenta a acesteia, va informam ca in perioada urmatoare depozitul si sediul nostru nu vor fi deschise pentru lucru cu publicul.
Astfel, optiunea de "ridicare de la sediu" va fi indisponibil iar livrarea coletelor se va face exclusiv prin curier.

Lansarea comenzilor din site si preluarea acestora telefonic, sau prin e-mail nu va fi afectata de aceasta masura de preventie, echipa noastra ramanandu-va la dispozitie ca si pana acum.

Va multumim pentru intelegere si va dorim multa sanatate!

Pentru produsele vandute de Rombiz Impex, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.
Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos, inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie.

Costul de livrare este de 25,00 lei, atat in tara cat si in Bucuresti/Ilfov.

Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica, dar si o taxa de volum, in functie de greutatea coletului.
Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate atat pe pagina fiecarui produs, cat si in cosul de cumparaturi.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este un serviciu oferit clientilor de catre Rombiz Impex. Serviciul permite deschiderea coletului in momentul livrarii si verificarea continutului si a integritatii fizice a produselor.
De exemplu, puteti scoate un televizor din cutie si verifica vizual integritatea fizica a acestuia (sa nu prezinte lovituri, indoituri etc).
Acest serviciu NU include verificarea starii tehnice a produselor, aceasta fiind acoperita de garantia de conformitate si garantia comerciala a produsului respective.
Pentru a beneficia de acest serviciu, la trimiterea comenzii trebuie sa bifati optiunea "Doresc deschiderea coletului la livrare".

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier si Sameday, in toata Romania.
Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24 ore - 7 zile lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.

NOTA: In aceasta perioada, pot aparea intarzieri in livrarea coletelor si in actualizarea statusurilor expeditiilor, cauzate de epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 ore, pana la maxim 30 de zile.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
•     detalii despre livrarea produselor
•     numarul de identificare al coletului (AWB)
•     numele companiei de curierat cu care a fost trimis.
Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Programul de livrari Fan Courier este intre orele 09:00 - 17:00.
Urmarire AWB: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/


Programul de livrari Same Day Courier este intre orele 09:00 - 18:00.
Urmarire AWB: https://sameday.ro/

Coletul se va aloca automat catre una din cele doua firme de curierat.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Informatii utile!
•     in momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
•     comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!
•     mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

S.C. Rombiz Impex S.R.L. face eforturi pentru ca livrarile produselor comandate sa se faca in termenele mentionate in site, insa in anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sarbatori legale, zile declarate libere prin lege, conditii meteo nefavorabile, si altele) aceste termene pot fi decalate, dar nu mai mult de 30 zile, conform legislatiei in vigoare.

Va rugam sa ne semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului, prin e-mail catre [email protected], sau telefonic, la numarul 0799 999 999!


Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.