Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Aer conditionat Samsung AR12KSFPEWQNZE, 12000 BTU, Clasa A+, Filtru HD antibacterian, Fast Cool, Auto Restart, Alb

2.369,99 lei TVA inclus

Pret 24 Rate EuroLine: 135.19 lei/luna

Pret 36 Rate Optimo: 86.87 lei/luna

Disponibilitate: In stoc

Cod:

AR12KSFPEWQNZE

Cod Rombiz: #50742

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita



Descriere Aer conditionat AR12KSFPEWQNZE, 12000 BTU, Clasa A+, Filtru HD antibacterian, Fast Cool, Auto Restart, Alb

Consum zero in starea de rapaus
Deoarece evită irosirea de energie la pornire și oprire și beneficiază de o tehnologie de control îmbunătățită, aparatul de aer condiționat de la Samsung vă ajută să reduceți în mod considerabil pierderile de energie. Noul aparat de aer condiționat de la Samsung economisește bani chiar și atunci când este oprit. Tabloul îmbunătățit de control utilizează cantități minuscule de energie atunci când este oprit, ducând la economii mai mari decât aparatele convenționale de aer condiționat. 

 

 

 

 

 

Filtru Full HD
Cu filtrul de înaltă densitate complex de la Samsung, vă puteți asigura că încăperea are un aer proaspăt și curat. Filtrul Full HD oferă o filtrare îmbunătățită, eliminând chiar și cele mai mici particule microscopice de praf și transformând aerul poluat într-un aer curat și energizat. Și curățarea filtrelor este convenabilă. Tot ce trebuie să faceți este să spălați filtrele cu apă, pentru a le curăța. Mențineți întotdeauna aerul curat și proaspăt, cu îngrijirea simplă și ușoară a filtrului.

 

 

 

 

 

Design inimitabil in culoare si stil
Noul aparat de aer condiționat cu design elaborat de la Samsung este soluția perfectă pentru livingul dvs. elegant și modern. Garantăm să vă susținem stilul de viață elegant, cu frumusețea fără egal a noului aparat. Noul aparat de aer condiționat de la Samsung are un design delicat, cu un panou lucios de culoare violet închis. Gradația închisă a culorii îi oferă o frumusețe extraordinară.

 

 

 

 

 

 

 

Economisiti energie si pastrati racoarea cu Smart Inverter
Aparatele de aer condiționat de la Samsung, cu tehnologia Smart Inverter, nu doar că utilizează mai puțină energie decât modelele convenționale, ci au și câștigat una dintre cele mai bune evaluări Seasonal Energy Efficiency Rating (SEER), de A+++/8.5 (Seria K, 9k). Utilizând întreaga capacitate a compresorului, acestea ajung rapid la temperatura dorită, mai repede chiar decât modelele fără invertor. În plus, aparatele noastre de aer condiționat cu Smart Inverter ajustează fluctuațiile pentru a menține o temperatură constantă și, în același timp, a păstra liniștea.

 

 

 

 

 

 

 

Good sleep
O noapte de somn pierdută poate fi o veste proastă pentru ziua dvs. De aceea, caracteristica Good Sleep de la Samsung creează un climat confortabil ideal în dormitorul dvs. Cu un sistem precis de control al temperaturii și ajustarea automată a umidității, toate cele trei stadii vitale ale somnului dvs. sunt protejate de umiditate și căldură, astfel încât să vă treziți complet reîmprospătat și gata de o nouă zi. Good Sleep nu doar vă economisește minute și ore prețioase de somn, ci economisește și până la 36% din consumul de energie, comparativ cu modul de răcire normal.

 

 

 

 

 

 

 


Invelis antibacterian

Datorită structurii unice a stratului antibacterian, acest filtru poate colecta particule minuscule de praf și viruși pe care nici măcar nu-i vedeți. Bucurați-vă de o protecție completă împotriva bacteriilor nedorite, pentru a respira un aer mai curat și mai proaspăt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Turbo Cooling
Noul aparat de aer condiționat de la Samsung operează la viteză maximă în modul Turbo, pentru a ajunge rapid la temperatura setată. Răciți-vă imediat spațiul cu tehnologia Turbo Cooling de la Samsung.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dezumidificare
Noul aparat de aer condiționat de la Samsung nu va permite casei dvs. să devină umedă și îmbâcsită. Noul aparat de aer condiționat de la Samsung este cea mai potrivită opțiune pentru a elimina umiditatea în exces din mediul dvs. Nu trebuie să goliți nicio găleată de apă!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Auto Clean
Poate că nu știați, dar un aparat de aer condiționat poate să producă mucegai și să împrăștie microbi. Aceasta, deoarece diferența dintre temperatura internă și cea externă a aerului duce la formarea de umiditate în interiorul unității, iar umiditatea aduce cu sine bacterii. Soluția noastră? Aparatele de aer condiționat de la Samsung au o caracteristică de curățare automată, care rulează automat ventilatorul chiar și după ce îl opriți, păstrând totul uscat, fără miros neplăcut și lipsit de microbi.

Specificatii tehnice Aer conditionat Samsung AR12KSFPEWQNZE, 12000 BTU, Clasa A+, Filtru HD antibacterian, Fast Cool, Auto Restart, Alb


  • Caracteristici Generale
    • Tip
      Mono Split
    • Tehnologie inverter
      Digital Inverter
    • Capacitate de racire
      12000 BTU
    • Capacitate de incalzire
      12000 BTU
    • Clasa de energie
      A+
    • Filtre
      Full HD 60
  • Unitate interioara
    • Nivel de zgomot unitate interioara
      59 dB
    • Culoare unitate interioara
      Alb
    • Dimensiuni unitate interioara
      820 x 285 x 215 mm
  • Unitate exterioara
    • Tip Compresor
      BLDC
    • Agent frigorific
      R410A
    • Nivel de zgomot unitate exterioara
      65 dB
    • Culoare unitate exterioara
      Alb
    • Dimensiuni unitate exterioara
      660 x 475 x 242 mm
  • Functii
    • Temporizator pornit/oprit
      Da
    • Auto Restart
      Da
    • Regim de noapte
      Da
    • Autocuratare
      Da
    • Dezumidificare
      Da
    • Turbo
      Da
    • Alte functii
      Ventilare
      Incalzire
      Protectie antibacteriana
      Protecte impotriva alergiilor
  • Altele
    • Kit instalare inclus
      Nu
    • Instalare
      Nu
    • Telecomanda
      Da
    • Putere consumata la racire
      1130 W
    • Putere consumata la incalzire
      1220 W
    • Greutate unitate exterioara
      22.5 Kg
    • Greutate unitate interioara
      8.2 Kg
    • Garantie
      24 luni

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor. Rombiz face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente, fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Rombiz Impex S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Rombiz Impex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
•     aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Rombiz Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

S.C. Rombiz Impex S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Rombiz Impex S.R.L cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 

Rombiz vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale mobilPay. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Pentru mai multe detalii privind plata online accesati pagina mobilPay.

 

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

•     selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";


•     introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Rombiz, nici de catre mobilPay. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Rombiz si mobilPay nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".


•     introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de mobilPay. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
•     datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Rombiz si mobilPay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate mobilPay" si "Politica de confidentialitate Rombiz" pentru mai multe informatii despre subiect.
•     datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre mobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure"

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii.
Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Comenzile cu valoarea totala mai mare de 150.00 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita in Bucuresti.
Comenzile cu valoarea totala mai mare de 300.00 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita in tara.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 150.00 lei (TVA inclus), respectiv 300.00 lei (TVA inclus) si care au modalitate de livrare prin curier se va aplica un cost de transport in valoare de 25.00 lei (TVA inclus).

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier, Nemo Express si DPD in toata Romania. Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h - 48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.
Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 12:00 vor fi expediate a doua zi lucratoare.
Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 12:00, sambata si duminica, vor fi expediate in cursul zilei de luni.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
• detalii despre livrarea produselor
• numarul de identificare al coletului (AWB)
• numele companiei de curierat cu care a fost trimis.

Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Fan Courier
Nemo Express
DPD

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

In cazul expeditiilor in afara retelei curierului rapid, kilometrii suplimentari nu se platesc, costul livrarii ramanand acelasi, indiferent de localitate.
Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Atentie!
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.

Comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.