Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Dezinfectant suprafete Aldezin 1l

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Rombiz

Iti recomandam alte produse similare din categoria Protectie Sanitara

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0729 999 999 / 0727 777 344.



Descriere Dezinfectant suprafete Aldezin 1l

Vezi Avizul Ministerului Sanatatii

COMPOZITIE:
●     Glutaraldehida     18%
●     Clorura de alchil (C12 – C16) dimetilbenzil-amoniu     5%
●     Clorura de didecil-dimetil-amoniu     5%

ACTIUNE:
Dezinfectant si sterilizant concentrat cu compozitie speciala sinergica ce asigura un spectru larg antimicrobian.
         Bactericid – Bacterii Gram-pozitive si Gram-negative, micobacterii;
         Virulicid – Virusuri lipofile si hidrofile cu si fara pericapsida, Influenta aviara (H5N1), virusul Febrei Aftoase;
         Fungicid – Fungi, drojdii;
         Sporicid – Spori de bacterii şi de fungi.

AVANTAJE:
●     Aldezin este eficient si economic in utilizare
●     Timp de actiune redus
●     Actiune testata fata de:
          - Bacterii Gram-pozitive
          - Bacterii Gram-negative
          - Spori bacterieni
          - Micobacterii
          - Fungi
          - Drojdii
          - Virusuri lipofile si hidrofile cu si fara pericapsida
          - Influenta aviara (serotipul inalt patogen H5N1)
          - Virusul Febrei Aftoase
●     Compatibilitate cu majoritatea materialelor
●     Usor de preparat si utilizat
●     Solutii stabile cu apa indiferent de calitate
●     Grad redus de agresivitate pentru suprafetele dezinfectate la concentratia de lucru

INDICATII:
Dezinfectant rapid de uz veterinar: profesional, industrial. Dezinfectarea adaposturilor, suprafetelor, a utilajelor si a mijloacelor de transport folosite in creşterea, intretinerea, reproducerea, productia, transportul si livrarea animalelor; Dezinfectarea suprafetelor din abatoare, piete agroalimentare si targuri de animale.

MOD DE UTILIZARE:
Dezinfectia se executa in compartimentele golite, in absenta animalelor (conform principiului „totul plin / totul gol”). Produsul Aldezin se dilueaza inainte de utilizare si se poate folosi prin pulverizare pe suprafete sau prin imersarea obiectelor in bai cu solutie.
Dezinfectie antibacteriana:
●     profilactica: solutie 1% (1:100), timp de contact 30 minute.
●     de necesitate: solutie 2% (2:100), timp de contact 60 minute.
Dezinfectie antifungica: solutie 4% (4:100), timp de contact 120 minute.
Dezinfectie virulicida: Dezinfectii de necesitate in cazul prezentei Ortomyxoviridae, genul Influenta virus, serotipul inalt patogenic H5N1 la concentratia de 1:400, timp contact 30 minute si in cazul prezentei Picornaviridae, genul Aphtovirus, virusul Febrei Aftoase, serotip O la concentratia 1:600, timp contact 30 minute.
Dezinfectii de necesitate:
●     in cazul virusurilor fara pericapsida, concentratia de 4% (4:100), timp de contact 120 minute
●     in cazul virusurilor cu pericapsida, concentratia de 1% (1:100), timp de contact 60 minute
Cantitatea de solutie dezinfectanta aplicata in functie de natura suprafetelor:
●     100 ml solutie Aldezin / m² pentru suprafete netede
●     300 ml solutie Aldezin / m² pentru suprafete poroase
Recomandare! Inainte de utilizare sa se realizeze o curatire mecanica corespunzatoare a suprafetelor.

Etapa I: Curatenia mecanica si hidromecanica:
●     Se elimina furajele ramase in adaposturi sau in hranitori;
●     Se elimina utilizajele mobile;
●     Se golesc fosele si prefosele ori de cate ori este posibil;

1. Faza de fixare: se pulverizeaza suprafetele necuratate mecanic, cu o solutie de Aldezin 1% in apa; pulverizare 200 ml solutie / m², timp de contact 15 minute.
2. Faza de curatire mecanica si hidromecanica propriu-zisa: Se indeparteaza gunoiul, dejectiile, resturile de furaje, praful etc. de pe pardoseli, pereti, tavane, ferestre, conducte, adaposturi, jgheaburi, rigole, instalatii de canalizare etc., cu ajutorul furtunurilor cu jet puternic de apa (cerinte minime 40 atm) si a diverselor ustensile: razuri, perii etc.

Etapa II: Spalarea:
●     Se aplica un detergent – degresant cu actiune de inmuiere (la concentratia indicata) pentru indepartarea resturilor proteice, grasime, murdarie) pulverizare 400 ml solutie pe m².
●     Se lasa sa actioneze in jur ½ ora dupa care se spala cu grija tot compartimentul cu pompa la presiune inalta. Utilizarea apei calde (40 – 45°C) amelioreaza calitatea muncii si reduce timpul. In cazul spalarii cu apa calda este suficientă presiunea de 80 pana la 100 bar.
●     Clatirea: se clateste bine pentru antrenarea si eliminarea ultimelor murdarii. Ideala este clatirea la debit bun si presiune mica 50 – 60 bar.

Etapa III: Dezinfectia:
●     Se aplica pe toate suprafetele dezinfectantul Aldezin cu actiune bactericida, fungicida si virulicida respectand concentratiile si timpii de contact specificati mai sus.
Timpul de contact: Se inchide hala si se respecta timpul de contact.
Neutralizarea deinfectantului: Se spala cu apa suprafetele dezinfectate, numai dupa expirarea timpului de contact.
Prelevare probe sanitatie: Calitatea dezinfectiei se verifica imediat, de catre medicul epidemiolog prin utilizarea unei truse de testare rapida.
Varuire: dupa uscarea suprafetelor dezinfectate se varuieşte cu lapte de var si sulfat de cupru.

Etapa IV: Introducerea echipamentului in hala:
●     numai dupa ce echipamentul a fost spalat si dezinfectat.

Etapa V: Vidul sanitar:
●     Durata vidului sanitar depinde de calitatea dezinfectiei, poate varia de la cateva zile la 15 zile.

Intreaga actiune de dezinfectie se va desfasura sub controlul medicului veterinar epidemiolog, care va autoriza repopularea, dupa respectarea timpului afectat acestei actiuni, conform tehnologiei de crestere si exploatare.

PRECAUTII:
R 20/21/22 – Nociv prin inhalare, in contact cu pielea si prin inghitire.
R34 – Provoaca arsuri.
R 42/43 – Poate provoca sensibilizare prin inhalare si in contact cu pielea.
R50 – Foarte toxic pentru organismele acvatice.
S23 – A nu se inspira vaporii.
S26 – In cazul contactului cu ochii, spalati imediat cu multa apa si consultati medicul.
S36/37/39 – Purtati echipament de protectie corespunzator, manusi si masca de protectie pentru ochi/fata.
S45 – In caz de accident sau simptome de boala, consultati imediat medicul (Daca este posibil, i se va arata eticheta).
S51 – A se utiliza numai in spatii bine ventilate.
S61 – A se evita aruncarea in mediul inconjurator. A se consulta instructiunile speciale/fisa de securitate.

CONDITII DE PASTRARE:
In incaperi bine ventilate, la temperaturi de 10 – 30°C, in containerele originale, protejate de radiatia solara, surse de caldura, in zone uscate si bine ventilate.

PREZENTARE:
Flacoane de 1l, 5l, 10l sau 20l

 

Specificatii tehnice Dezinfectant suprafete Aldezin 1l


  • Caracteristici Generale
    • Tip articol
      Dezinfectant
    • Cantitate
      1 l

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor. Rombiz face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente, fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, iar aceasta prevedere se aplica doar persoanelor fizice. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Vrem sa ne asiguram ca ceea ce ai achizitionat este perfect si este fix pe masura asteptarilor tale in ceea ce priveste calitatea.
Tocmai din acest motiv am introdus gratuit serviciul de deschidere la livrare pentru toate produsele comandate pe site-ul nostru.
Serviciul „Deschidere coletul” acopera toate produsele ce sunt comercializate si livrate de ROMBIZ.
Eventualele reclamatii privind deficientele estetice ale produselor vandute de ROMBIZ, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea sunt reclamate in primele 48 ore de la momentul receptiei produsului.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Rombiz Impex S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Rombiz Impex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•    produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit).
•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
•     produse cosmetice, produse din categoria de ingrijire personala, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara, daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
•     aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, espressoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
•    obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, site si filtre.
•    produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.

 

 

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Rombiz Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

S.C. Rombiz Impex S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Rombiz Impex S.R.L cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 

Rombiz vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale mobilPay. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Pentru mai multe detalii privind plata online accesati pagina mobilPay.

 

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

•     selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";


•     introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Rombiz, nici de catre mobilPay. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Rombiz si mobilPay nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".


•     introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de mobilPay. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
•     datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Rombiz si mobilPay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate mobilPay" si "Politica de confidentialitate Rombiz" pentru mai multe informatii despre subiect.
•     datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre mobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure"

Ridicare personala din EasyBox Sameday

Ridica coletul cand doresti, acesta este pastrat in siguranta pentru tine in easybox timp 36 de ore.

Acest serviciu este disponibil la nivel national pentru toate produsele mici si medii.
Va informam ca, daca decideti să utilizati aceasta metoda de livrare, comanda trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

- Dimensiunile maxime acceptate ale coletului sunt: 47 x 44 x 39 (cm)
- Greutatea maxima a coletului trebuie să fie 20 kg

Taxa de livrare prin Easybox este de 15 lei.
Modalitatile de plata acceptate pentru acest serviciu sunt:


- cu cardul la locker
- online cu cardul
- depunere bancara / OP
- in rate online


Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi prin SMS codul PIN pe care il poti introduce manual la locker pentru a putea ridica comanda sau prin e-mail un cod QR pe care il poti scana la punctul de ridicare.
Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul. 

De la momentul primirii codului produsele se pot ridica din EasyBox in orice moment al zilei, in maxim 36 de ore de luni pana joi si 72 de ore de vineri pana duminica pentru a ridica coletul. In cazul in care nu ridicati coletul acesta este returnat.

 

Livrare prin curier

Pentru livrarile standard prin curier, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.
Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos, inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica, dar si o taxa de volum, in functie de greutatea coletului.
Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate atat pe pagina fiecarui produs, cat si in cosul de cumparaturi.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este un serviciu oferit gratuit clientilor de catre Rombiz Impex. Serviciul permite deschiderea coletului in momentul livrarii si verificarea continutului si a integritatii fizice a produselor.
De exemplu, puteti scoate un televizor din cutie si verifica vizual integritatea fizica a acestuia (sa nu prezinte lovituri, indoituri etc).
Acest serviciu NU include verificarea starii tehnice a produselor, aceasta fiind acoperita de garantia de conformitate si garantia comerciala a produsului respective.
Pentru a beneficia de acest serviciu, la trimiterea comenzii trebuie sa bifati optiunea "Doresc deschiderea coletului la livrare".

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier si Sameday, in toata Romania.
Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24 ore - 7 zile lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.

NOTA: In aceasta perioada, pot aparea intarzieri in livrarea coletelor si in actualizarea statusurilor expeditiilor, cauzate de epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 ore, pana la maxim 30 de zile.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
•     detalii despre livrarea produselor
•     numarul de identificare al coletului (AWB)
•     numele companiei de curierat cu care a fost trimis.
Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Programul de livrari Fan Courier este intre orele 09:00 - 17:00.
Urmarire AWB: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/


Programul de livrari Same Day Courier este intre orele 09:00 - 18:00.
Urmarire AWB: https://sameday.ro/

Coletul se va aloca automat catre una din cele doua firme de curierat.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Informatii utile!
•     in momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
•     comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!
•     mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

S.C. Rombiz Impex S.R.L. face eforturi pentru ca livrarile produselor comandate sa se faca in termenele mentionate in site, insa in anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sarbatori legale, zile declarate libere prin lege, conditii meteo nefavorabile, si altele) aceste termene pot fi decalate, dar nu mai mult de 30 zile, conform legislatiei in vigoare.

Va rugam sa ne semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului, prin e-mail catre [email protected], sau telefonic, la numarul 0799 999 999!

 

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.