Luni - Vineri 08:00 - 17:00

Aragaz Samus SR660EL3B, 3 arzatoare gaz+1 plita electrica, Gratare din fonta, Rotisor, Cuptor electric, Lumina cuptor, 3 Ani Garantie, Negru

  • Distribuie pe:
Produsul nu mai este activ in oferta Rombiz

Iti recomandam alte produse similare din categoria Aragazuri

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0729 999 999 / 0727 777 344.



Descriere Aragaz SR660EL3B, 3 arzatoare gaz+1 plita electrica, Gratare din fonta, Rotisor, Cuptor electric, Lumina cuptor, 3 Ani Garantie, Negru

 

Efectul retro în casa modernă

 

Design-ul retro revine în forță în secolul XXI! Lasă parfumul trecutului să aducă un aer elegant casei tale cu ajutorul aragazului rustic Samus. Conceput după cele mai noi tehnologii și cu design rustic, ales cu atenție în cele mai mici detalii, acesta își găsește rapid loc în bucătăria ta, fie ea clasică sau modernă, oferind o pată de culoare, funcționalitate și fiabilitate. Liniile retro din design se îmbină perfect cu avantajele pe care le oferă din punct de vedere tehnic și transformă aragazul într-un aliat remarcabil în pregătirea meselor delicioase în familie. Gătești mai rapid decât îți imaginezi și așa cum vrei: pe gaz sau electric, deoarece unul dintre arzătoarele este electric, în timp ce celelalte 3 sunt pe gaz.

 

 
inox

 

Rezistență și fiabilitate

 

Aragazul Samus este dotat cu grătar puternic din fontă ce oferă siguranță în utilizare și ușurință sporită în curățare, comparativ cu grătarele din oțel. Butoanele sunt ergonomice și ușor de utilizat, în timp ce mânerul cuptorului, rezistent la temperaturi înalte, te ferește de orice posibil accident.

 

Atât butoanele, cât și mânerul, sunt fabricate din materiale de înaltă calitate ce se curăță extrem de ușor și conferă rezistență în timp.

 
Siguranțe plită

 

Datorită siguranțelor de la plite și cuptor, aragazul Samus oferă 100% siguranță! Tu și membrii familiei tale veți fi tot timpul în siguranță, chiar dacă flacăra se va stinge accidental în vreun moment.

 

În momentul în care flacăra nu mai arde se va activa siguranța care va opri alimentarea cu gaz, astfel că incidentele neplăcute vor fi evitate!

inox
 
inox

 

Aprindere electrică

 

Cele patru arzătoare din dotarea aragzului pot fi aprinse ușor și rapid direct din buton!/p>

 

Având funcția de aprindere electrică, flacăra se aprinde instant, prin simpla rotire a butonului asociat fiecărui arzător în parte. Bucură-te de comoditate!

 
Capac sticlă

 

Atunci când nu folosești aragazul îi poți lăsa capacul pentru un décor cât mai plăcut în bucătărie.

 

Capacul este făcut din sticlă rezistentă la temperaturi ridicate, așadar va fi tot timpul în siguranță.

 

inox
 
inox

 

Cuptor electric

 

Cuptorul aragazului este electric și are o capacitate de 56 litri. Cu o putere de 2200W, acesta îți garantează prepararea unor mese delicioase pentru întreaga familie și toți cei dragi.

 

Grătarul din interior este extrem de rezistent, așadar poți folosi orice vase dorești, iar cuptorul vine în pachet cu o tavă de calitate, perfectă pentru dulciurile preferate sau cele mai delicioase fripturi.

 

 
Convecție

 

Datorită ventilatorului inclus, cuptorul asigură reușită 100% a rețetelor, prin ventilarea aerului cald în interior. Preparatele se vor coace uniform iar tu vei oferi mese delicioase.

 

Cu ajutorul convecției economisești și timp prețios, gătitul fiind cu 25% mai rapid decât la cuptoarele convenționale, iar datorită timpului mai scurt de pregătire vei plăti mai puțin și la factura de curent.

inox
 
inox

 

Grill

 

Pâine prăjite, legume sau carne la grătar? Folosește funcția Grill a cuptorului și vei avea rezultate remarcabile și delicioase. Rumenește fără effort tot ceea ce dorești și surprinde-I pe cei dragi cu minim de efort.

 

 

 
6 funcții

 

1. Ventilație și ambele elemente de încălzire, superioare și inferioare

2. Static - ambele elemente de încălzire , superioare și inferioare

3. Static - doar elementele de încălzire superioare

4. Static - doar elementele de încălzire infefrioare

5. Grill

6. Ventilație și grill

 

inox
 
inox

 

Control temperatură

 

Bucură-te de control absolut! Setează temperatură dorită pentru fiecare preparat în parte și asigură-te că acestea vor ieși tot timpul de pe gustul tău. Poți seta cuptorul să funcționeze între 0 și 240 grade.

 

 

 
 
Timer analogic

 

Prăjiturile, fripturile sau orice preparate vor ieși ca la carte! Timer-ul analogic incorporat te ajută să setezi timpii cât vrei să ții mâncarea în cuptor și te va atenționa atunci când aceasta va fi gata.

 

inox
 
inox

 

Lumina interioară

 

Vezi în ce stadiu se afla preparatele tale fără a deschide ușa cuptorului, cu ajutorul becului din interior. Bucură-te de confort maxim!

 

 

 
Diuze gaz natural și GPL

 

Fie că ești racordat la rețeaua de gaze naturale, fie ca folosești butelia, aragazul Samus oferă soluții pentru orice caz în parte. Acesta vine cu diuzele pentru gaz natural deja montate, iar, separat, în cutia produsului găsești și diuzele pentru a-l monta la butelie.

 

inox
 
inox

 

Geam dublu Low-e

 

Vei avea tot timpul condițiile necesare preparării în stare perfectă a mâncărurilor datorita geamului dublu al cuptorului, cu ajutorul căruia întreaga căldură se menține în interior. Deasemenea, acesta oferă protecție la supraîncălzire și asigură o curățare ușoare.

 

 

 

Specificatii tehnice Aragaz Samus SR660EL3B, 3 arzatoare gaz+1 plita electrica, Gratare din fonta, Rotisor, Cuptor electric, Lumina cuptor, 3 Ani Garantie, Negru


  • Caracteristici Generale
    • Capac
      Sticla
  • Plita
    • Tip alimentare plita
      Gaz
      Electric
    • Numar arzatoare
      3
    • Zone pentru gatit
      1
    • Arzator mare
      1
    • Arzator mic
      1
    • Arzator normal
      1
    • Aprindere electrica arzatoare
      Da
    • Aprindere integrata in buton
      Da
    • Dispozitiv siguranta plita
      Da
  • Cuptor
    • Tip alimentare cuptor
      Electric
    • Rotisor
      Da
    • Ventilator
      Da
    • Timer
      Da
    • Iluminare cuptor
      Da
    • Tava
      1
    • Functii cuptor
      6
    • Capacitate cuptor
      56 l
    • Gratar cuptor
      Da
  • Altele
    • Duze pentru GPL
      Da
    • Culoare
      Negru
    • Dimensiuni
      60 x 60 x 85 cm
    • Greutate
      35 Kg
    • Garantie
      36 luni

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor. Rombiz face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente, fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului, iar aceasta prevedere se aplica doar persoanelor fizice. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Vrem sa ne asiguram ca ceea ce ai achizitionat este perfect si este fix pe masura asteptarilor tale in ceea ce priveste calitatea.
Tocmai din acest motiv am introdus gratuit serviciul de deschidere la livrare pentru toate produsele comandate pe site-ul nostru.
Serviciul „Deschidere coletul” acopera toate produsele ce sunt comercializate si livrate de ROMBIZ.
Eventualele reclamatii privind deficientele estetice ale produselor vandute de ROMBIZ, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea sunt reclamate in primele 48 ore de la momentul receptiei produsului.

Rambursarea sumei achitate:

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Rombiz Impex S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Rombiz Impex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

•    produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit).
•     consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
•     produse cosmetice, produse din categoria de ingrijire personala, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara, daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
•     produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
•     produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
•     etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
•     imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
•     licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
•     echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
•     echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
•     aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, espressoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
•    obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, site si filtre.
•    produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.

 

 

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Rombiz Impex S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care S.C. Rombiz Impex S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului.

 

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

Conditii generale de returnare:

S.C. Rombiz Impex S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Rombiz Impex S.R.L cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 

Rombiz vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale mobilPay. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Pentru mai multe detalii privind plata online accesati pagina mobilPay.

 

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

•     selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";


•     introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica "Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?". Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Rombiz, nici de catre mobilPay. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Rombiz si mobilPay nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Pasul urmator".


•     introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de mobilPay. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
•     datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Rombiz si mobilPay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate mobilPay" si "Politica de confidentialitate Rombiz" pentru mai multe informatii despre subiect.
•     datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre mobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure"

Ridicare personala din EasyBox Sameday

Ridica coletul cand doresti, acesta este pastrat in siguranta pentru tine in easybox timp 36 de ore.

Acest serviciu este disponibil la nivel national pentru toate produsele mici si medii.
Va informam ca, daca decideti să utilizati aceasta metoda de livrare, comanda trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

- Dimensiunile maxime acceptate ale coletului sunt: 47 x 44 x 39 (cm)
- Greutatea maxima a coletului trebuie să fie 20 kg

Taxa de livrare prin Easybox este de 15 lei.
Modalitatile de plata acceptate pentru acest serviciu sunt:


- cu cardul la locker
- online cu cardul
- depunere bancara / OP
- in rate online


Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi prin SMS codul PIN pe care il poti introduce manual la locker pentru a putea ridica comanda sau prin e-mail un cod QR pe care il poti scana la punctul de ridicare.
Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul. 

De la momentul primirii codului produsele se pot ridica din EasyBox in orice moment al zilei, in maxim 36 de ore de luni pana joi si 72 de ore de vineri pana duminica pentru a ridica coletul. In cazul in care nu ridicati coletul acesta este returnat.

 

Livrare prin curier

Pentru livrarile standard prin curier, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.
Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos, inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica, dar si o taxa de volum, in functie de greutatea coletului.
Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate atat pe pagina fiecarui produs, cat si in cosul de cumparaturi.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este un serviciu oferit gratuit clientilor de catre Rombiz Impex. Serviciul permite deschiderea coletului in momentul livrarii si verificarea continutului si a integritatii fizice a produselor.
De exemplu, puteti scoate un televizor din cutie si verifica vizual integritatea fizica a acestuia (sa nu prezinte lovituri, indoituri etc).
Acest serviciu NU include verificarea starii tehnice a produselor, aceasta fiind acoperita de garantia de conformitate si garantia comerciala a produsului respective.
Pentru a beneficia de acest serviciu, la trimiterea comenzii trebuie sa bifati optiunea "Doresc deschiderea coletului la livrare".

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

Livram coletele prin retelele de curierat rapid Fan Courier si Sameday, in toata Romania.
Pentru localitatile din afara Romaniei va oferim libertatea de a alege modalitatea de transport preferata, costurile de livrare fiind suportate de catre destinatar.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24 ore - 7 zile lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.

NOTA: In aceasta perioada, pot aparea intarzieri in livrarea coletelor si in actualizarea statusurilor expeditiilor, cauzate de epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 ore, pana la maxim 30 de zile.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:
•     detalii despre livrarea produselor
•     numarul de identificare al coletului (AWB)
•     numele companiei de curierat cu care a fost trimis.
Pentru a urmari statusul comenzii in timp real, accesati Rombiz - Urmarire Expeditie, sau, dupa caz, site-ul firmei de curierat:

Programul de livrari Fan Courier este intre orele 09:00 - 17:00.
Urmarire AWB: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/


Programul de livrari Same Day Courier este intre orele 09:00 - 18:00.
Urmarire AWB: https://sameday.ro/

Coletul se va aloca automat catre una din cele doua firme de curierat.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul S.C. Rombiz Impex S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul Rombiz numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Informatii utile!
•     in momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
•     comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!
•     mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

S.C. Rombiz Impex S.R.L. face eforturi pentru ca livrarile produselor comandate sa se faca in termenele mentionate in site, insa in anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sarbatori legale, zile declarate libere prin lege, conditii meteo nefavorabile, si altele) aceste termene pot fi decalate, dar nu mai mult de 30 zile, conform legislatiei in vigoare.

Va rugam sa ne semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului, prin e-mail catre [email protected], sau telefonic, la numarul 0799 999 999!

 

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.