Oferta disponibila in perioada 1 februarie 2019 – 31 ianuarie 2020
Daca te-ai razgandit, iata ce trebuie sa faci pentru a returna produsele incorporabile achizitionate:
Solicita retur in maxim 60 de zile de la achizitie
Apeleaza cu incredere la Call Center-ul Beko *9010 in termen de cel mult 60 de zile de la data achizitiei (inscrisa pe factura) si vei primi pe loc un numar de inregistrare. Pastreaza acest numar si mentioneaza-l reprezentantului Beko, in momentul ridicarii produsului.
Preluarea produsului in 10 zile lucratoare
Reprezentantul Beko se va deplasa la adresa indicata de tine in cererea de inregistrare.
Bonul sau factura fiscala reprezinta documentele justificative necesare in momentul inspectarii produsului. Daca returul se incadreaza in conditiile regulamentului, produsul va fi preluat in 10 zile lucratoare de la aprobarea cererii.
Returnarea contravalorii produsului in 10 zile lucratoare de la data efectuarii returului
Suma reprezentand contravaloarea produsului returnat (inscrisa pe documentul fiscal de achizitie) va fi disponibila in maxim 10 zile lucratoare de la data efectuarii returului. Suma poate fi platita direct in contul bancar sau prin mandat postal.
Acte necesare
Returul se face pe baza numarului de inregistrare primit ca urmare a solicitarii de retur facuta catre Call Center, a documentului fiscal de achizitie (bon fiscal, chitanta sau factura fiscala) si a certificatului de garantie, ambele in original.
Important!
Procedura de returnare a produsului si achitarea contravalorii acestuia sunt asigurate de compania Arctic S.A. si nu de magazinele din care s-a achizitionat produsul.
Categoriile de produse care nu pot fi returnate sunt:
• Produse ce au fost achizitionate in baza unei comenzi speciale, produse unicat;
• Produsele care, chiar daca sunt sigilate, au suferit in urma expunerii la radiatii solare, acizi, intemperii, socuri mecanice, campuri electromagnetice, etc.;
• Produse care prezinta urme de zgarieturi, lovituri;
• Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice;
• Produse care au fost achizitionate printr-un sistem de rate;
• Produse care au suferit reparatii;
• Produse carora le lipsesc accesoriiile originale ce au insotit produsul la momentul achizitionarii.